Dosanjin - Tokyo

ביקורות מהללות באינטרנט שלחו אותי אל ההמסעדה הזו, וכנראה שהגעתי עם צפיות גבוהות מדי, אחרת אין לי הסבר להייפ. 


זו מסעדת סובה מוערכת מאד, שמכינה בעצמה את האטריות ולא מסתפקת בסוג אחד אלא מייצרת בצקים שונים לסוגי המנות. מיד עם הכניסה תוכלו להבחין בחדר הלישה. 


חלל גדול בעיצוב יפני רטרואי, כמו סצינה ממד מן. שעת הצהרים המאוחרת רוקנה את המסעדה מרוב האורחים ויכולתי להיהנות מהשקט והגן היפה. שעת זן. 


יש סטים זולים בצהרים, בחרתי Sudachi Soba, אטריות דקות במרק הדרי. 
לפתיחה, שוצ׳ו (אלכוהול יפני, שאינו סאקה) ממיצוי של סובה (בדרך כלל מתפוחי אדמה).
היה עדין ונעים.


שתי צלוחיות מוזרות. פודינג דלעת, וירקות עטופים בג׳לטין דאשי רוטט.


קערת הסובה הגיעה, ונראתה מרשימה ביותר.
מרק דאשי עדין מאד, סובה דקה ופרוסות סודאצ׳י, פרי הדר יפני דמוי יוזו שצפות מעל וצובעות את המנה בטעם חמצמץ.


זה היה טעים אבל לא קיבלתי את אפקט הואו שקיוויתי לו. הטעם היה מרומז מדי, אטריות הסובה הרגישו פשוטות ביותר, בנגיסה רכה וחסרת התנגדות, וללא הטעם האדמתי שאני תמיד מחפש. 


כמה נתחי טמפורה נפלאים החזירו את החיוך 


אני וקאבוצ׳ה, הדלעת היפנית, חברים טובים.


זו היתה ארוחה טובה ולא יקרה. יכול להיות שהייתי נהנה יותר ממנת סובה אחרת, כי בכל זאת אי אפשר להתעלם מהשבחים בכל אתר. הייתי רוצה חוויה מתקנת.
אני אהיה הוגן עם עצמי אם לא אשלח אתכם לשם במיוחד כמו שאר הבלוגים שקראתי, אבל נסו בכל זאת לקרוא עליה, ואולי לבקר ולספר לי אם החמצתי משהו.





אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

© Street Food Fighter
Maira Gall